דף הבית » תוכן דיגיטלי

תוכן דיגיטלי

ביל גייטס קבע ב-1996 את הביטוי "התוכן הוא המלך" ומאז העולם מתווכח. לא האם זה נכון, אלא האם ביל גייטס אכן אמר זאת. האמת נמצא כמובן איפשהו באמצע.

המשפט המקורי שלו היה: "תוכן הוא התחום בו אני צופה שיהיה הכסף האמיתי באינטרנט" ובזה הוא צדק. אפילו הקדים את זמנו.

כיום, בניגוד לעבר, כדי להביא לקוחות לעסק צריך לא רק אזכור בדפי זהב, אלא גם עמוד פייסבוק, אינסטגרם, ערוץ יוטיוב וכמובן אתר אינטרנט (וזו רשימה חלקית בלבד). בכולם צריך כתיבת תוכן טוב והרבה.

למה אנחנו מתכוונים בתוכן טוב?

תוכן טוב הוא תוכן שמעניק ערך מוסף לגולשים ושמשכנע אותם להעדיף אתכם על פני המתחרים. לכאורה זה פשוט, אבל במציאות של ימינו זה ממש לא.

מחקרים מראים שגולש ממוצע מחליט תוך 8 שניות אם להישאר באתר שלכם או לנטוש, כאשר 5 שניות מתוכן מוקדשות לכותרת.

ועוד לא דיברנו על סרטונים שנכנסו לחיינו בסערה. הן סרטונים קצרים לטיקטוק, הן סרטוני אנימציה תלת-מימד שמסבירים תכנים מורכבים והן סרטוני תדמית ופרסומות.

ולמה גם אתם צריכים סרטוני וידאו? לא בגלל שלכולם יש, אלא בגלל שפשוט שהוכח שהם עושים את העבודה ובגדול. וכבר אמרו חכמים שתמונה 1 שווה 1000 מילים

זה בדיוק מה שאנחנו עושים בכתבנית (חברת האחות של Trans-that תרגום)

בקרו באתר כתבנית – חברת התוכן הגדולה בישראל

אנחנו כותבים תוכן לכל לקוח, גדול כקטן, בכל תחום ולכל מטרה בהתאמה מושלמת לדרישות השונות של כל פלטפורמה דיגיטלית או אנלוגית. המשמעות היא שאנחנו תופרים את חליפת התוכן במדויק לצרכים ולדרישות של כל לקוח.

יש לנו עשרות כותבים מקצועיים שכל אחד מתמחה בנושא אחר ואפילו בפלטפורמה כלשהי. בלוגרים, יוטיוברים, כותבי נאומים, קופירייטרים, תסריטאים, אנשי תוכן ואקדמיה ומתרגמים.

הפקות של סרטוני תדמית, סרטוני אנימציה ופרסומות מצריכות עבודה משולבת של אנשי תוכן מקצועיים עם אנשי הפקה בשטח כמו בימאים, צלמים, אנימטורים, מטיסי רחפנים ועוד ועוד.

בטח כבר הבנתם שהגעתם למקום שיכול להגדיל את כמות הלקוחות שלכם מהדיגיטל.

צרו איתנו קשר כאן וקבלו הצעת מחיר עוד היום לכתיבת תוכן. לפעמים אפילו תוך כמה דקות .

Call Now Button גלילה למעלה דילוג לתוכן